Dostum dediğim gibi 3-5 yer bak boş olduğunda genelde büyük firma ve şirketlere sor stajer arıyor musunuz diye çok sormadan alıyorlar hem koşullar hem davranışları hemde maaş daha iyi
Tamam eyvallah hocam. Ben gider firmaları gezerim sorarım.. Arasamda olur sanırım

Telden daha rahat olur