GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben haftasonu çalısmıyacağımı söyledim onu dersanem var diye oda dedi işten çık o zaman yer değiştir bende tamam dedim. Müdür yardımcısına söylemiştim o diyor iş yeri kuralları geçer ama meb'in sitesinde 3 gün olarak gözüküyor çalışma günleri. Bana fazla parada vermiyor. Ondan dolayı gelmicem dedim oda çıkardı. Staj yeri bulana kadar bana orda çalısmıs olarak göstericekmiş patron öyle dedi. Dedi bulunca yer değiştirirsin.
Dostum dediğim gibi 3-5 yer bak boş olduğunda genelde büyük firma ve şirketlere sor stajer arıyor musunuz diye çok sormadan alıyorlar hem koşullar hem davranışları hemde maaş daha iyi