GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey sorcam ben birde patron beni işten çıkardı. Okul tarafından sorun oluyor mu acaba?? Dedi haftaya son ondan sonra çıkıcaksın. İstersen burda çalısıyor olarakda gösterebilirim dedi iş bulana kadar? Sorun çıkarmı sizce? bn kndim çıkmadım işten o çıkardı haftasonu vs gelmicem diye..
Seni hafta sonu çalıştıramaz sen istersen ekstradan gider hafta sonuda çalışır fazladan mesai alırsın ama zorunlu hafta sonu çalışamazsın
okul sana 3 gün çalışacaksın diyor ve ayrıca şirket ile alakalı bir sorun olduğunda koordinatör öğretmenine veya okuluna danış anlat durumu. kendililerinin sana işyeri bulacağını düşünüyorum çoğu okul kendileri buluyor o da olmadı bir kaç ofis bak genelde iş bankası, bankalar, plazalar vs direk alıyor hiç düşünmeden