Hp marka diz üstü bilgisayarım var
(Ayrıntılar : HP 630 B7B24EA Notebook
http://www.pcdepo.com/hp-630-b7b24ea...-urun8433.html)
Bilgisayar 1-2 saat açık kaldığında 1-2-3-q-w-e-a-s-d tuşlarına el vuramıyorum aşırı ısınıyor.
Ve kendiliğinden kapanıyor. 2-3 kere açıyorum aynı anda kapanıyor.
Sonra açtığımda sıfırdan açılıyor.
Sebebi nedir , böyle bir sorun yaşıyan var mı ?