karen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fırınla olmaz o iş ben ugraşıyorum bu iş le çalışıyorsa bile inş. bozulmamıştır.
çalışıyor hocam. bir süre sonra ekran mala bağlıyor. kartı ısıtıyorum düzeliyor. sonra başa sar.