YusufSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam işte geri açılacak kendiliğinden ondan sonra devam edeceksin.
geri açılıyor mail istiyor yazıyorum yine sıradasınız vs vs ancak kendi telefonumu bi süre kullanmadım açtıgımda id oluşturdu girdim abimin telinde açılmıyor