sp3 olmayan xp versiyonlarında böyle bir hata çıkabiliyor, ya sp3 yükleyeceksiniz yada aşağıdaki sürümü indireceksiniz.
http://download.skype.com/msi/SkypeSetup_6.6.0.106.msi