Benim tantana dediğim olayı çok güzel anlatmışsın kardeşim Ağzına sağlık

HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu zaten bunlarda yapamaz kardeş.
GSM bant aralığında çalışan bir cihaz mesela kargo ile gelse kargo ne olursa olsun açılır içine bakılır fm alıcı gsm bant filan varsa zaten geri iade gidiyor.
He posta ile geldi olur ise onu gümrük müdürlüğünen memur yada memure ptt dağıtıyor haftanın iş gününde belli aralıklar ile ptt ana transfer merkezlerinde üstten bir kontrol yapıyorlar paketleri eğer tutulması gerekiyorsa mesela şüphe duydu o zaman zabıt ile alıyorlar gümrük müdürlüğüne götürüyorlar sana da tebrik at yolluyor gel açalım diye anladın açıldığında mesela telefon çıktı yine iade ediyorlar postayı postayı da senden izinsiz açamazlar Türkiye Cumhuriyeti anayasına göre suç özel hayatı ilgilendirir posta.