tarkant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herhangi bir sorun olmaz, olursa ben buradayım ne kayıp varsa 2 katını veririm. herkesi kötü olarak görmekten vazgeçin. konu baltalıyorsunuz, yakışmıyor.

iyi akşamlar.
Konunuzu baltalamak vs. istemedim fakat ortada bir kural var hatırlatmak istedim sadece. Kusura bakmayın.

İyi satışlar.