herhangi bir sorun olmaz, olursa ben buradayım ne kayıp varsa 2 katını veririm. herkesi kötü olarak görmekten vazgeçin. konu baltalıyorsunuz, yakışmıyor.
iyi akşamlar.
Konunuzu baltalamak vs. istemedim fakat ortada bir kural var hatırlatmak istedim sadece. Kusura bakmayın.
İyi satışlar.