YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu başkasına adına konu açmak yasak bunu herkes bildiği halde pm istiyor. Sonra bir sıkıntı olunca şikayet konuları yağıyor. Konu sahibi yanlış anlamasın fakat hesapları alıp bir sıkıntı yaşayan arkadaş hiç ağlamasın burada bence.
herhangi bir sorun olmaz, olursa ben buradayım ne kayıp varsa 2 katını veririm. herkesi kötü olarak görmekten vazgeçin. konu baltalıyorsunuz, yakışmıyor.

iyi akşamlar.