Yahu başkasına adına konu açmak yasak bunu herkes bildiği halde pm istiyor. Sonra bir sıkıntı olunca şikayet konuları yağıyor. Konu sahibi yanlış anlamasın fakat hesapları alıp bir sıkıntı yaşayan arkadaş hiç ağlamasın burada bence.