whmcs kullanmaya yeni başladım hergün güncelleme yapıyorlar, aslında açıkları kapatmaları iyi birşey ama sistemde bu kadar açık olması insanı şüphelendiriyor.
Whmcs sürekli kendini geliştiriyor geliştirme esnasında bu tür açıkların olması normal diye düşünüyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:02:14 -->-> Daha önceki mesaj 14:59:36 --
Whmcs Artık sabah akşam güncelleme çıkartır oldu
Orhan abi güzel gidiyolar bi ara hiç sesleri çıkmıyorduya