tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ondan dolayı çekmeyı dusunuyorum cogu kısıler bu sekılde yapıyormus ancak oyun telif hakkı ıcerdıgınden dolayı sıkıntı olur dıye dusunmustum
Yok zannetmiyorum.Telif hakkı olsa o kadar kanal nasıl devam etsin