Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir miktar performans kaybı olduğu doğrudur, sanallaştırma türüne göre bu kaybın miktarı değişir ancak uygun donanım seçimi, özellikle belirttiğiniz gibi disk tarafındaki güçlü bir konfigürasyon ile kayıp minimumunda minimumuna çekilebilir. Yeterki ucuza kaçılmasın.
Arif hocama katılıyorum ve şunu da belirtmek istiyorum ki, kaç kullanıcı sistem kaynaklarını %90'a yakın kullanabiliyor ki? Hem zaten sistem kaynağını %90 ve üzeri seviyede kullanacak kişinin ESXi ile sanallaştırmak gibi bir ihtiyacı olmaz. Yani maliyeti düşürmeye ihtiyacı yoktur. Sağlam bir donanım alır, tamamını kullanır.