Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malasef gelmez en kötü kasımın 5 de gelir diyo..Ki gelmez 10 kasım gibi gelir en yavaş kargo şirketi ile yolluyor..
trde bildiğiniz biyer varmı iyi kostümler satan kiralayan yada