AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bana bilmek-bilmemek arasındaki farkı anlatmaya çalışma, Ben Berlin Teknik Üniversitesinde Makine Müh. okuyorum. Senin o anlattıgın matematik olsun, izafiyet olsun vb, bunları en derin kişilerden ogrenmiş birisiyim, merak etmeyin. Burda yaptıgımız arastırma geliştirmeler, Türkiyenin onumuzdeki 20-30 yıl, daha televızyonda goremeyecegı turden arastırmalar, yanı bılgısız degılım sadece demek ıstedıgımı sanırım anlatmakta zorlandım, sızde bıraz duz mantık bakmayı bırakıp yazımı tekrar okursanız dedıgımı anlayacaksınız, evrenın sırlarını tekrar kesfetmeye gerek yok. Tekrar yazıyorum....

Matematikte degil sorun onu kullanabilecek kapasitede adam yok, matematigi kullanabilme yetenegi yok, internet o kadar hızlı gelısıyor ki, yetisebilmek icin matamatigi kullanabilmeleri lazım, google da bunu yapabilecek muhendisler yetisemiyor. Sorun matematik degil, bunu kullanabilecek adam yok...
Daha öğrenmen gerekiyor demek ki , bilmeden konuştun üstü kapalı uyardım araştırma yap diye ama sen ters tetip birde patavatsızlık yapıyorsun , bende senin gibileri yetiştiriyorum araştırmalar yapıyoruz (bizde teknik üniversitede okuduk bilip bilmediğin yere konuşma hem de adam gibi bölümler puanlar varken şimdiki rezalet seviyesinde değil) bilmeden karşındaki insana bir daha boyundan büyük laflar etme önce bir kendini ispat et sonra konuşursun, okuyormuş bitir birşeyler yap sonra izah edersin.

AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam evrenın olusumu ne kadar cozuldu Allah askına, burda bahsedılen olay milisaniyelik olaylar, ınternetın buyumesı ve degısım o kadar hızlı kı, bu artık bır sanıye sonrakı ruzgarın hangı yonden esecegını belırleyebılmek gıbı bısey oldu. Esıtsızlık hesaplamalarında 4 bılınmeyenlı hesaplar yapabılıyoruz ama evdende 3 bılınmeyenın (3boyut) dısına cıkmanın ımaknı yok.

Matematıke suc atan yok, sadece o matematıgı daha kullanabılecek kapasıtede kısı yok, daha dogrusu yetısılemıyor o matematıgı kullanabılme kapasıtesıne, yanı ınsanlar gerı kalıyor.

Kısı aklıma gelmıyor su an ama soyle unlu bır soz vardır: ''Bana dogadakı herseyın matematıksel rakamsal karsılıgını verın, sıze onuuzdekı 1000 yılda ne olacagını soylıyeyım'' yanı matematık ıle halledılmeyecek bırsey yok, problem o matematıgı kullanabılme kapasıtesınde, 86 dogumluyum; ılk bır el aterım oldu, sonra karakutu, sonra aterı,sonra PS, sonra PS2 sonra pc.... sımdı tabletler vb... Bırak uretmeyı cozumlemeyı vb, nasıl kullanılcagını ogrenmeye yetısemıyoruz, bahsettıgımız sey su anda dunyanın en ust bılgı sevıyesının kullanıldıgı (fırma arama motoru vb bısey artık adını koymak mumkun degıl, o yuzden oluşum dıyecegım) olusum: google.

En üst düzey matematik bilgisi 3 bilinmeyenli eşitsizlik sonrada ben en üst düzey matematik görüyorum çok belli
Keza sen once matematik yetmiyor dedin adamlar değil şimdi 35000 derece donuş yapıyorsun git bak mesajlarına.

Konuyu daha fazla uzatma.