ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/wordpress/959277-...o-ve-lite.html bu olurmu ( satmıyorum paylasılmıs gözden kacırmıs olabilrisiniz )
Ücretsiz botlar istemiyorum.