Evrenin büyüme katsayısını hesapladılar. Bu oran milyonda bilmem kaç küsüre denk geliyor ki mükemmel bir orandır big ben ile patlayıp genişleyen bir evrenin matematiksel katsayının hesaplanması matematiğin ne denli gelişmiş olduğunun bir göstergesi. Evrenin oluşumunu çözdüler hatta nasıl "yokolacağını" bile çözdüler sadece sizin haberiniz yok bilgi vermeden önce biraz daha araştırma yapmanızı öneririm. Gelelim diğer olayınız 4.boyut olarak zaman var sadece 3 boyut yok, 4. boyutun ötesine geçildiğinde neler olacağına çok kimsenin bir fikri yok -> izafiyet teorisi.
7-8 bilinmeyenli denklemler var çözen sistemler hatta çok daha ötesinde çözümler üreten ağaç algoritmaları eğer çözüm varsa.
Gelelim son şeye 83 doğumluyum bilgisayar yüksek mühendisiyim sen kullanıcısın yazdıklarından anladığım kadarıyla bense üreten taraftayım gözlemlediğim kadarıyla yani suçu matematiğe atmak değildi olay , olay google'un bu konuda basiretsiz kalışıydı. Matematiğin çözümü olmadığı konular çok nadir ama sonlu birşey de çözüm bulur. Bir sözde ben vereyim pasific rim'den "sayılar(matematik) tanrının el yazısıdır".
Hülasa diyeceğim şudur ki tonla web sitesi olsa da ne kadar gelişse de internet, suç matematikte değil onu kullanamayandadır.
Google'un bu güncelleme de dikkate aldığı faktörlerdir bu dengeyi oluşturan , tonla web sitesinin olmasından da kaynakladığını düşünmüyorum en nihayetinde bir algoritmadır, botların gezdiği sitelerin google'un belirlediği 200 faktörün etkisine göre puanları hesaplanır ve buna göre sıralanırlar.
Hocam bana bilmek-bilmemek arasındaki farkı anlatmaya çalışma, Ben Berlin Teknik Üniversitesinde Makine Müh. okuyorum. Senin o anlattıgın matematik olsun, izafiyet olsun vb, bunları en derin kişilerden ogrenmiş birisiyim, merak etmeyin. Burda yaptıgımız arastırma geliştirmeler, Türkiyenin onumuzdeki 20-30 yıl, daha televızyonda goremeyecegı turden arastırmalar, yanı bılgısız degılım sadece demek ıstedıgımı sanırım anlatmakta zorlandım, sızde bıraz duz mantık bakmayı bırakıp yazımı tekrar okursanız dedıgımı anlayacaksınız, evrenın sırlarını tekrar kesfetmeye gerek yok. Tekrar yazıyorum....
Matematikte degil sorun onu kullanabilecek kapasitede adam yok, matematigi kullanabilme yetenegi yok, internet o kadar hızlı gelısıyor ki, yetisebilmek icin matamatigi kullanabilmeleri lazım, google da bunu yapabilecek muhendisler yetisemiyor. Sorun matematik degil, bunu kullanabilecek adam yok...