Konu
Sağ elim sürekli üşüyor ve buz gibi
20-10-2013, 09:14:50
#16
Berkay
Mouse soğukluğu diyoruz biz ona. kışın hava -10 bile olsa sağ el mouse bırakmadığından alıştım ben artık