Mouse sağ elle kullandığınızdan sağ eliniz üşümektedir. Bazı insanlarda sık rastlanmasa da sol el ile mouse kullandığından onlarda sol elde sürekli üşüme ve buz gibi olma hadisesiyle karşılaşılmaktadır


Veya... Alıntıdır...





Tek taraflı ısı farkı , periferik damar yapılanmasında bir daralmann habercisidir. Sağ kol damarlarında , bazen küçükken ( sadece örnek ) yaşanan bir kırılmanın kaynamasında tam oturtamamış olarak kaynamalar damar sisteminde bası oluşturabiliyor. Ya da sağ el her zaman böyle idiyse , yapısal olarak damarlarının kan debisinin tesbit edilmesi gerekebilir, bu basit bir işlem , bilekteki nabızın alınmasında fark varsa bu basınç farkını gösterir.

İlaçlı olarak görüntülendiğinde ( MR) bir sorun varsa bunun yeri ve nedeni tesbit edilir ve uygun tedavi yoluna gidilerek akışın rahatlaması sağlanır. Tabi buraya kadar söylediklerim herhangi bir yerde herhangi bir nedenle perifer üstünde bası varsa geçerli .

Bunun dışında solak isen sağ eli daha az kullanman nedeni ile basit olarak da ısı farkı oluşur.
Son neden ise , metaboliktir, bu tarafta hemoglobin azlığı ( kansızlık ) nedeni ile yeterince yakıt ve ısı taşınamıyor olabilir.