+ yönetimsel kolaylık + raporlama + yedekleme.

Galiba 1 tane müşterim vardı direk OS kullanan gerisinin hepsi esx+OS

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle bir ihtimalde olabilir, bazen lisans ücretlerinden yarı yarıya kar etmek, kvm den yırtmak için, dedicated sunucular sanallaştırılıp kullanılabilir, içine 1 tane full cpu ram hakkıyla vps-vds açılır sunucu yine size aittir tüm kaynaklar sizindir ama sanallaştırılarak kullanılır.