Dediğim gibi zaten hdd den kafama takıldı. Aldığım fiyat engin beyin zikrettiği fiyattan üstte. Ben şimdi bu olayı sunucuyu aldığım kişi ile tartışmayacağım. Fakat 4 yıldır çalıştığım kişi beni kaybetti. Ödeme günü gelmeden ayrılacağım.
Anlamıyorum böyle insanları 4 yıldır kendi demeden ödemesi hesabında olur. Tek bir işimiz düşmez. Herşeyi ben yaparım. Taşıma işlemi olur server i komple ben taşırım. Tek bir soru bile yöneltmeyiz. Sunucuya kurulacak birşey olursa onuda biz yaparız. Ayıp be