YusufGuvencli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dediğinize katılmıyorum. Sonuçta rekabeti olmayan bir sektörde değiliz. Kullanıcıya istediğini vermezsen kullanıcıyı kaybedersin. Google'nin böyle bir mantık hatası yapacağını sanmıyorum.

GT-I9300 üzerinde Tapatalk ile gönderildi
eee iyi demişsinde kaybediyor zaten.. Malumunuz forumdada çıkmıştı ilk kez geçen ay amerikada yahoo ziyaretçi sayısı, Google'ı geçmişti. Yahooo çok gerilerde demeyin Türkçe için evet ama ingilizcede gayet başarılı deniyor. Demekki kullanıcı kaybetmiş google ve yahoo'ya kaymış insanlar.