hasanyildiz84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kod Uzmanı kişi/kişiler genellikle ingilizce altyapılı oldukları için yabancı kaynakları tercih ediyorlar,
Türkçesi olamaz mı; olabilir ancak forum ile devam ederseniz ilk ayın sonunda sıkılabilirsiniz,
WP gibi bir sistemle en az iki kişi olursanız hem azandırabilir hem de işten tat alabilirsiniz,
Bol Şanslar
sıkıcı oluyor aynen bir süre sonra bu yüzden kendim güzel bir şey geliştirmek istiyorum

yorum için teşekkürler
Keskin71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel tasarım ve yazılım için şimdilik erken olduğunu düşünüyorum wordpress veya forum tarzı olabilir.
yorum içi teşekkürler wp hiç düşünmüyorum.

başta forum olarak başlamak istiyorum fakat sonra veri kaybı olma olasılıgı yüksek olur ilerisi düsünüldügünde bu yüzden sırf özel yazılım düsünüyoum ama tam karar veremedim dogrusu

yorum için teşekkürler