Skandeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kez kullanıldıktan sonra 2. olarak alamazsınız. Ama onun dışında bir problem olmaz.

Tapatalk ile gönderildi.
2. olarak alamazsınız derken tam olarak kullanmıyorum sayfa ismi olarak alınabilirliğine baktığımda boşta gözüküyor ama aynı ibareyi kendi hesabımda kullanıcı adı olarak almaya çalıştığımda dolu gözüküyor. Bu sorunu nasıl aşabilirim?