_BuKi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bilirsin Fatih, ama beklemene de gerek yok bir yandan. zaten v2'den v3 geçiş olacak
v2 lisansını aldığımız zaman v3 geçiş esnasında ek ücret olacak mı ?