Emin olun başka türlü çakallıklar yapmaya vakit bulamıyorlardır. Uğraşacakları kişi sayısı çok fazla olduğu için. Ücretsiz hosting içinde kalkıp şikayet konusu açıldığını ilk defa gördüm.
önemli olan ücretsiz oldugu degil kullanım sözleşmesinde yazmayan bir haraketi yapmaları. bunu herkesin bilmesi de doğru olucaktır. insanların mağdur olmaması amaçlı açıldı konu yoksa 300 hitli site önemli değil. benim zaten asıl sitelerim farklı firmada vps de.