ilk olarak geçmiş olsun.
Anzer balı biraz zor bulunur ve pahalıdır.

Olurda bulamazsanız diye macahel balını araştırmanızı öneririm. Ben kullanıyorum Artvinli bir arkadaşımın kendi üretimleri.

Bir araştırın düşünürseniz yönlendiririm sizi

Edit : Arkadaşımla görüştüm bal kalmamış elinde Ama siz yine araştırın kestane balı falan tadı acı olandan. Nefes darlığına iyi geldiğini biliyorum internette satış yapan sitelerde var