ilk olarak geçmiş olsun.
Anzer balı biraz zor bulunur ve pahalıdır.
Olurda bulamazsanız diye macahel balını araştırmanızı öneririm. Ben kullanıyorum Artvinli bir arkadaşımın kendi üretimleri.
Bir araştırın düşünürseniz yönlendiririm sizi
Edit : Arkadaşımla görüştüm bal kalmamış elinde

Ama siz yine araştırın kestane balı falan tadı acı olandan. Nefes darlığına iyi geldiğini biliyorum internette satış yapan sitelerde var