hakanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Google'ı günahım kadar sevmem ama, Bu internet kafeci arkadaşın veya diğer internet kullanıcıların aradığım şeyi bulmak için 20 sayfa geziyorum sorunu Google'dan değil biz web masterlardan kaynaklanıyor. Bütün sektörlerde spam siteler var. İşini hakkıyla yapan site kalmadı. Bundan yıllar önceki siteler gerçekten özverili çalışmalar ile yapılıyordu.Para kazanmak adamın aklında bile yoktu. Backlink,tanıtım yazısı v.s bunlar duyulmuş kavramlar değildi.

Ama şimdi her site para amaçlı açılıyor. Gerçekten ciddi işler yapan kişilerin backlink ile tanıtım yazısı ile işi olmadığından hatta haberi bile olmadığından siteleri arka sıralarda.

Ben mesela gazateyi tersten okumak gibi, artık gerçekten bişey aradığımda Google'da 10.sayfadan geri geliyorum. İnanın çok daha doyurucu siteler buluyorum.
Çok güzel ve açıklayıcı bir yorum yaptınız teşekkür ederim. Söylediklerinizde haklılık payınız oldukça yüksek fakat son 1.5 aydır ipin ucu iyice koptu. Kafeci arkadaşta son 1.5 aydan çok şikayetçi. Fakat dediğiniz gibi bundan önce de çok muhteşem sonuçlar bulamıyorduk Google'de. Daha önce leb demeden leblebiyi bulabiliyorduk. İnsan sitem ediyor, nerede o eski günler diye.