Öğrenci veya son durak gibi bir yerde açıcaksanız sadece çiğköfte açmayın derim ; Kilosu 5 TL'den alıyorsunuz evet doğru. satışı 20 TL . dürüm olarak satmanız size daha çok kar getirir,daha çok kazanırsınız, dükkan için sizin 2 tane dolap , mobilya tezgah vs. gibi özellikle vergiye mükellef olmanız gerekmekte. Cebinizde 5 bin değilde 10 bin tl ile açarsanız 1-2 senede ayda 1700 2000 tl yakın kazandırır

Edit : Bu kazanç Karabağlar battal bayiden bizzat örnek verilmiştir