dwnTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucuz etin yahnisi misali düşün hocam. Pek bir şey diyemezsin adamlara.
ben denemek istedim zaten asıl sitelerimle yapmadım. kötü sonuç aldım burda paylaştım ki arkadaşlar mağdur olmasın. Adamlara bişey diyemezsin derken verdikleri sözde durmaları lazım. verilen trafiği geçsem tamam ama geçmedim 10 d 1 ini yaptım şuan bunu yapmamaları gerekir. ama merkeze mail attım. onlar gerekeni yapar. YORUMUN İÇİN DE TEŞEKKÜR EDERİM