Ben tasarımcı falan değilim kullanıcıyım ilk başta bunu belirteyim. Bana göre navigasyon kaybolmuş. Arka tonların içerisinde siyah renk hiç çarpıcı değil. Site genel tasarımına uyar mı bilmem ama daha farklı renklere yönelmelisin.
teşekkur ederim sencehangi renk tonlarını deneyeyım zaten benımde sorunum renk konusu
bende aynı durumdan müzdaribim kardeşim

ama arama kutucuğunu düzenlediğin zaman (radius vs. ile) bence güzel bir tasarım..
tesekkur ederım gercekten hayal gucumuz genıs olması lazım bu tasarımlar ıcın evt radius vs kullanacagım onun ıcın farklı dusuncelerımdde var onun ıcın daha ıyı gorunmesı acısından
ılk basta bı gostereyım dedım bosuna yapıopda bosuna zaman harcamamıs olayım dedım