Ben bayi değilim ama fabrika satış mağazasından kilosunu 5,5 liraya falan alıyorum. 20'lik lavaş paketi ve yarım litrelik acı sosunu da veriyor. Komagene ömer usta falan isim yapmış markalar franchising bedeli alıyor mu bilmiyorum ama dekorasyon falan derken en aşağı 10k'yı buluyor.