Biraz önce internet kafe işleten bir abimin yanındaydım onunla sohbet ediyorduk. İnternet kafe deyince akla haliyle oyun ve ödev geliyor.
Kendisinin webmasterlik ile alakası yok sadece Google kullanıcısı ve kendisine Google'de bir şeyi aradığında bulup bulmadığını sordum. Verdiği cevap ise şuydu ;
" Eskiden bir ödevi aradığımda ilk sayfada kolaylıkla bulurdum fakat şimdi 20 siteye uğramadan aradığım ödevi bulamıyorum " dedi.
Buda demek oluyor ki Google sadece biz webmasterleri değil diğer kullanıcıları da tatmin etmiyor. Google internete hayat veriyor ve yaptığı güncelleme ile internet hayatını bitirmiş bulunuyor. Eğer yakın dönem içerisinde sorunları düzelten bir yama çıkarmazsa pek çok kullanıcısı kaybedecek.
Aynı zamanda kafe sahibi abim şunları da söyledi " Bugünlerde herkes yandexi kullanmaya başladı açıkçası bende ona yöneliyorum. İnternet cafedeki ( 50 makina ) tüm bilgisayarları da yandexe geçirmeyi düşünüyorum " dedi.
Kısacası siz düşünün artık.
Ek olarak Google güncellemesi başladığında en büyük sitemdem ümidi kestim ve yeni bir siteye yöneldim. 1,5 ayda çok sayıda yazı girdim ve bu yazılardan % 3 lük kısmı ancak dizine eklendi.
Google'de eminim mevcut sorunların farkındadır. Tek isteğim en kısa sürede düzene girmesi.