mrb arkadaşlar bugün gelen bir email'den hesabınız kapatılmıştır diye mesaj geldi ve geçersiz tıklanma diye yazmışlar ne yapmam lazım yeniden açabilirmiyim hesabımı yoksa artık kendi adıma bir hesap açamam mı bilginize ihtiyacım var teşekkürler yorumlarınız için