boş iş. aslında yaptığımız scriptler de boşuna sianin-gunlugu.html gibi uzatacağımıza kategori=1&id=15 in daha iyi olacağını düşünüyorum. hem kısa hemde zahmetsiz. Son scriptimde htaccess kullanmayacaktım ama, yine de alışkanlık işte "ama" diyoruz.