Teşekkür ederim cevaplar için kafama biraz daha yattı. Peki Functionu index.php de belirlediysek diğer sayfada tekrar belirlememiz gerekir değil mi ? yada çağırma gibi bir kod var mı ?
Eğer include ile index.php dosyasını çağırıyorsan tekrardan
aynı function'u oluşturmana gerek yok. Zaten yaparsan hata mesajı alırsın.
Yok include ile index.php'yi çağırmıyorsan bu durumda functionu göremeyeceği için tekrardan oluşturman gerekecek.