oRoCHiMaRu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim cevaplar için kafama biraz daha yattı. Peki Functionu index.php de belirlediysek diğer sayfada tekrar belirlememiz gerekir değil mi ? yada çağırma gibi bir kod var mı ?
Eğer include ile index.php dosyasını çağırıyorsan tekrardan aynı function'u oluşturmana gerek yok. Zaten yaparsan hata mesajı alırsın.

Yok include ile index.php'yi çağırmıyorsan bu durumda functionu göremeyeceği için tekrardan oluşturman gerekecek.