SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki hocam banyo nasıldır, yani kıyafetleri bi yeremi bırakacaz yanımızamı alacaz ? Terlik falan olacakmı bi acıkla sana zahmet, birde askere giderken neler götürülecek kasımda askere gidiyorum

Tüm ihtiyaçların devlet tarafından karşılanıyor. Sen sadece traş takımı götür.Birde boxer götür. Kullan at yapar yıkamayla ugrasmazsın.

Banyo terliğide devlet veriyor. Sakın terlik filan sivilden götürme.Acemilik olduğu için hiç birini kullanamazsın. Sivil eşya kullanımı yasak. Kişisel eşyalar haricinde. (şampuan filan.)

Duş 'a gelince. Girdiğinde 1-2-3-4 diye bölmeler var kutulu. Ancak anahtarlı değil. O yüzden eşyalarını fileye koyarak yanında götürebilirsin. Askeriyede file satılıyor (çamaşır filesi) onun içinde havlunu şampuanını koyar girersin.