_BuKi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bilirsin Fatih, ama beklemene de gerek yok bir yandan. zaten v2'den v3 geçiş olacak
Kaç yıldır bu sistemi kullanıyorum v1'den, v2'ye şimdi sıra v3'e inşallah seo olayına el atmanız çok iyi oldu hatta geç kalınmış bir çalışma olmuş rss, sitemap da bazı sıkıntılar var bunlara değinmeniz dileğiyle hayırlı çalışmalar..