kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burak yeni sürüm çıkacak mı bekleyelim mi ?
Sen bilirsin Fatih, ama beklemene de gerek yok bir yandan. zaten v2'den v3 geçiş olacak