Konu
API Sistem Kuracağım | Fikirlerinize İhtiyacım Var
16-10-2013, 17:21:07
#4
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
OAuth'u PHP'de nasıl kullanabiliriz? Bununla ilgili hiç bi' fikrim yok
bana yol gösterebilir misiniz?