Hocam ne hikmetse vbseo şuanda kapalı durumda
Ben kendi sorunumu çözdüm, vBSeo 3.6.0 PL 1 kullanıyordum ve aynı zamanda 3.8.4 kullanıyordum bu ikisi arasındaki olumsuzluk nedir çözemedim ama bu durumdayken aşırı CPU kaybı ile birlikte sürekli Database hatası alıyordum. Ama şunu farkettim vBSeo 3.6.0 PL 1 vBulletin 3.8.4 ile aşırı bir CPU kaybı oluyorken vBSeo 3.6.0'da çok fazla bir CPU kaybı olmuyor. Tabi bunlar dışında ben vBulletin sürümünü 4.2.0'a yükselttim ve aynı zamanda vBSeo 3.6.0 kullanıyorum hiç bir CPU kaybım yok, CPU sorunu yaşayanlar için bir öneri olabilir.
vBSeo'ya gelince de vBSeo günler önce bende sürekli Database hatası aldı dedim kesin vBSeo kapanmıştır şuan denediğimde hata kaybolmuş siteye giriş bile yok. vBSeo hikayesi sanıyorum ki artık bitti.
İyi çalışmalar.