reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de sıfır saydı saat 12'ye kadar. bi anormallik var sanırım
Orada açıkça yazılmış zaten Türkçe yazdığına göre bir sorun yok bence.Konu açılınca bir şey değişmiyor