okumazsın olur biter kardeşim burda insanlar herkeste aynı anormalliğin olup olmadığını teyit etmek için mesaj atıyorlar. bu sistemleri kullanarak aile geçindirenler var. haliyle telaş içine girip birbirleriyle haberleşmek amacıyla kullanıyorlar bu forumu. en doğal görülebilecek mesajlardan biri bu forumda. temizlenecek birşey yok yani.
Arkadaşın okumaması birşey değiştirmez, bir arkadaş açar, iki başkası açar 3-4-5 derken canım siteyi çöpe dönüştürürüz. Gelen mesajı googleda aratarak cevabı onlarca kaynaktan bulabilirsiniz. Bu konuda biraz tutarlı olmamız lazım.