Abi ilk degil son da olmayacak, bekleyin az da düzelecek nasılsa... Her gün birisi konu acıp duruyor yok analyticste sorun var, yok adsense saymıyor, abi bekleyın bıraz da duzelır nasılsa, gına getırıyo artık bu konular...
okumazsın olur biter kardeşim burda insanlar herkeste aynı anormalliğin olup olmadığını teyit etmek için mesaj atıyorlar. bu sistemleri kullanarak aile geçindirenler var. haliyle telaş içine girip birbirleriyle haberleşmek amacıyla kullanıyorlar bu forumu. en doğal görülebilecek mesajlardan biri bu forumda. temizlenecek birşey yok yani.