Gerçekten sunucuları çok hızlı. Üstelik diğer bir çok hosting şirketlerinde ücretli verilen desteği Naytu müşterilerine ücretsiz sunuyor. Bir teşekkür de benden..
Merhaba,
size bi resim atsam aklınız sulanır 1 dakika içinde r10 dan mesajıma cevap verdiler.
r10 ticket veya yardım sitemiz değil deyip bir kenara çekilen firmalara göstermek lazım..
Bende Naytuya geçeceğim..
Yorumlarınız için Teşekkürler,
Tekrar belirtmek isterim. Bizim için "Sorunsuz Hizmet" yanında, "Müşteri Memnuniyeti" de çok önemlidir. Bunu, Müşterimiz olmayan kişilere dahi hissettire bildiysek ne mutlu bize
Saygılar,
Alparslan Ender UYAR.