gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Emin evim" isminde bir topluluk var, yapilanmasi saadet zincirini andirsada su ana kadar sikayetci olanla karsilasmadim. Bu yuzden pozitif bir referans olarak soylemistim. Kisacasi iyi bir sey.
Sağolun hocam, bende farklı bir şey anladığımdan dolayı sorayım istedim.