Merhaba,
size bi resim atsam aklınız sulanır 1 dakika içinde r10 dan mesajıma cevap verdiler.
r10 ticket veya yardım sitemiz değil deyip bir kenara çekilen firmalara göstermek lazım..

Bende Naytuya geçeceğim..