İmzamki firmadan VPS'si kullandığın kadar ödüyorsun. İşin bittiği zaman kapatabiliryorsun ve kaç saat kullandıysan sana o kadarı fatura ediliyor. Linux VPS veriyorlar. Ortak kullanmaktan daha iyidir, incelemeni tavsiye ederim.