Ben de öyle düşünüyorum. Hollanda kazanmak için oynayacaktır. 3 maç kazandık diye havalara girmeyelim, Hollanda maçın mutlak favorisi.
Kağıt üstünde Hollanda favori tabiki hocam. Fakat Kadıköy'de mükemmel bir atmosfer yaratırsak, futbol şansı da yanımızda olursa neden kazanmayalım? Biz böyle finalleri severiz ülke olarak.